CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 11 January 2012

EAT + LAUGH = strategi menghadap Final Exam

CAKKK! Assalammualaikum! Tension je semua.. tau la minggu F E... kahkahkah... Jgn la tension tension korang... tengok aku yg xsedar diri ni... Tengah tengah serabut minggu final exam ni pun, sempat merayap ngan membe membe aku g membelai belai perut kitorang kat Seoul Garden, One Utama... Huhuhu... Yela.. penat la korang, asyik mencekik megi megi megi siang n malam, xmegi pun, mesti Nasi Kerabu every day.. huuu... So, ni pun kire sebagai tanda penghargaan utk perut kami la kiranya.. kahkahkah.. ERRR... tgok la muke org xsedar diri kat sebelah ni.. Mase ni sebelum pegi.. muke pun kiut lagi... kahkahkah.... Lai lai bace seterusnye... ^^






**********************************************************************************


kitorang gerak Seoul Garden dalam pukul 11 pagi camtu... sejam lari... asalnye nk g pukul 10 pagi.. hahaha... jgn ditanya mengapa n kenapa... :p tengok budak xsedar diri tu.. leh peace peace plak.. kahkahkah.. dari kiri cik Nora, cik Ada, cik KIUT (kahkahkah) n cik ECAH. jap jap.. utk pengetahuan korang, sume yg pegi ni adalah GUGURLS! yg BOBOYS sume sebok mentelaah buku.. (dan dan) huu...

**********************************************************************************

yg tengah tu CIK DIDIE.. ekceli name die ain zuriah... tp dsbbkn muke n perangai die kadang kadang nampak cam didi alias, aku pn dgn suke suke ati panggil die didie since sem 1.. smpai sekarang.. lekat name die.. kahkahkah.. cun kan?? die ni kakak komander tau korang... huhu~

**********************************************************************************

TADAAA! tudia budak xsedar diri ngan muke nk kene pelempang 10 kilogram eksyen men masak masak.. kahkahkah.. akhirnye setelah praktis gune chopstik nk amik pemadam bertahun tahun, aku reti jugak gune penyepit tu... ufufufu.... kalau la mendiang moyang aku ade lg, mst die bangga cicit die dah reti pakai chopstick.. :p korang tgok sebahagian je tu... ekceli, macam macam kitorg tibai.. yela RM30.. makan jela sebanyak mane korang nak..... nafsu nafsu.. haha... tapi aku byk amik ayam je... memandangkn aku kurang mam daging n seafood.. rugi kan?? huhu.. ermm.. ayam die terbaiklah.. nak nak ayam kari tu.. nyumm nyumm.. 

**********************************************************************************

my laddies! huhu.. kakak yg pandang tu namenye cik Tania Milow.. hahaha.. lawa kan... sape sape nk kenal die... leh call kat num ni oo1-99oo99oo.. tgok la membe membe aku.. sakan... dgn hot dog la, bebola ikan, ketam n udang la... huhu.. memasing xsedar diri yg ade 2 paper lagi tinggal.... termasuklah aku.. kahkahkahkah....

**********************************************************************************

lepas mencekik ayam ayam, n mereke mereke yg lain tu, aku pun cari pencuci basuh clorox mulut.. hahaha... perghhh.. bersinar sinar you mata i... macam macam de.. ABC, puding, aiskem, bermacam campuran ade, buah, buah, jagung, cornflakes, agar agar, kacang, cendol.. wow wowww... best giler!!! tp banyak banyak tu aku teringin nak mam aiskem letak kacang je... ye... yang korang tgok tula pilihan aku... aiskem vanila + aiskem coklat + buah tembikai kuning + kacang badam hancur... rase die... perghhhh......... nyuummy~

**********************************************************************************

kasi zoom ckit muke aku time mentedarah aiskem tu... bersinar sinar x mate aku?? xyah telan berbotol botol innershine pati ayam brand ponn... hahahaha...

**********************************************************************************

muke kekenyangan mereka~~ yg tgh pandang korang tu cik Ikin.. hahaha.. kesimpulannya, pada hari itu cik Ikin kite berjaya mmbalas dndam dgn membelasah semua udang yg ade kat Seoul Garden tu.. tu yg muke puas je tu.. kahkahkahakah.. sebelah cik Ikin tu cik Farah, a.k.a love miya... huhu.. sebelah tu plak cik Zalikha n cik Ecah... alamakkk... dorang xpandang pulak... aiseyy...~ yg reramai kat meja sebelah sane tu, ntah sape sape tah... huuu~

**********************************************************************************

cik Didie kite cube menghabiskan sisa sisa ayam yg terakhir... ekceli, tu ayam aku... tp disebabkan da full sgt, dgn pantas aku membluetooth dgg ayam tu kat pinggan cik Didie.. bukan pe.. lau xabes lebih 100g, Seoul Garden akan cas tau... lg pun, xbaik bazir kan.. kann kann kannnn...! hahahaha.. 

**********************************************************************************

Ermmm... lihatlah muke aku yg kekenyangan tu.. cm xde feel nk brgamba je... huhu... sempat tgkp gambo ngn dreber yg comel, cik Yanie... ekceli cik Yanie ni la yg menjadi organizer makan makan ni.... mekaceh cik Yanie.. even ramai yg xfollow, kami semua heppiiiiii sgt sgt... t next year kate nye nk wat Bag-pack travel... huhu.. tungggguuuuuuuu........... (semakin xsedar diri budak ni) hahaha..

**********************************************************************************

jeng jenggg.... ini lah mereka mereka yg follow g makan makan tu..... mekaceh cik Nora sebab snap gmba kitorg... :p belah kiri tu, kite mule dgn cik Ecah, cik Zalikha, cik Farah, cik Ikin, cik Didie n cik Ada. yg belah kanan ni plak, cik Dayah, cik Tania, cik Yanie, n cik Comel.. eh eh...!!! cik Anis ler.. huhuhu...

**********************************************************************************

muke kekenyangan memang cmni... huhuhu.. ekceli suke scenery kat belakang tu.. mangkuk mangkuk disusun pada dinding.... esok kat umah, aku pun nk susun susun mangkuk mangkuk tu kat dinding dapur aku.. t laki aku cari pasal, senang aku nk boomerang die dgn mangkuk tu.. kahkahkahkah...

**********************************************************************************

"Cermin cermin, tunjukkan gadis yg paling kiut kat dunia ni...!" eh eh.. muke aku la... kahkahkahkah.. org kate "cermin muke kau sikit"... hahaha.. aku bukan cermin lagi, siap snap sekali muke aku kat cermin... hahaha.. 

**********************************************************************************

HUWARGGGGHHHH... pp aku menyerlah tersangat la pulak.. hahahaha... ermm.. nk shopping, memang xmampu laaaaa~ snap snap jela seketul due gmba kat dalam kedai Padini ni kan cik Didie kannnnnnn... hehe...

**********************************************************************************

BALIK TIME!!!! hehehe... muke kami yg kepenatan.... cik Farah n cik Kiut ni masih memberikan senyuman yg manis, semanis kurma.... kahkahkah.. akhirnya kami sampai ke Puncak Perdana pada pukul 5 stgh petang.. mak pesan, jgn balik lewat lewat malam.. anak dara yg baik kn kami?? huhuhu... kalau lam karangan darjah 6, ayat die mst cmni.... "Walau pun kami penat berjalan, kami tetap berasa sangat gembira kerana dapat menghabiskan masa bersama-sama rakan kelas yang lain. Kami juga bercadang akan ke Seoul Garden pada masa akan datang. Kenangan manis ini tidak akan kami lupakan sampai bila-bila." kahkahkahkah.... 

**********************************************************************************

Maka dgn itu, berakhirlah entry makan tmbah ketawa same dgn strategi nk hadap final exam ni... Hee... Kesimpulannya, pada hari itu, kami cume pergi makan makan je... Tapi yg pelik, aku leh bawak balik Blusher Silky Girl.. cmne tu?? pelik x?? pelik x??? kahkahkahkah.... Episod jenjalan kami akan bersambung next sem.. insya Allah... huhu.... mane tau next sem Langkawi, maybe?! lalalalalala~ mama, papa, anis nak wet lebey tok sem depan... boboys yg kaye raye xtau nk derma kat sape, leh la cari aku k.. kahkahkah.. <3