CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 10 February 2014

PRU 13


Assalammualaikum.... Hai Hoi Hei Huiii.... Selamat Hari Isnin... Pejam celik, pejam celik.... da bulan Februari da kan... cepatnye masa berlalu.. ini bermakna... tak lame lg keluar la result last sem.. homaiii homaiiiii.... Bulan ni agak berdebar2 ckit.. Dapat result... Belajar kereta... Hesshhh....! sesungguhnya, aku tak suke keadaan sebegini.. hehehe... OK la...entry kali ni adalah pasaaaaal....... pilihanraya umum ke 13... jeng jeng jeng.... nk tau....? jom baca!



Pilihanraya kali ni amat amat amatttttlaaaahh mencatatkan sejarah buat aku sendiri... Umur da cukup, nama da daftar kat SPR, maka.... bolehlah aku menunaikan tanggungjawab sebagai rakyat Malaysia untuk turun mengundi.... Apa yang sejarahnya, PRU ke 13 ni adalah pilihanraya pertama aku jatuhkan kertas undi... dan....... undi tersebut adalah utk... my beloved dad sendiri.... Alhamdulillah.... Memang agak kelakar, berkempen untuk ayah sendiri.... Mmmm.. 1 pengalaman manis dalam hidup aku...

Setelah berdepan dgn pelbagai dugaan dan cabaran.... Alhamdulillah... Abah sah menjadi wakil rakyat Gemas apabila menang majoriti undian sebanyak 10, 911 dalam PRU 13 ni... 



Rezeki abah, abah jugak dilantik menjadi Pengerusi Jawatankuasa Bertindak Kebudayaan dan Adat Istiadat Melayu, Kerajaan Negeri Sembilan..... Amanah orang, jaga bah.... Sebagai anak, Anis memang bangga dengan abah... Semestinya Anis percaya, abah boleh melakukan tugas ni... Tenkiu orang Gemas... Peace!